Ants in the carpet

I. Angående mitt perfekta liv
Det här börjar kännas tjatigt, jag vet. Dessutom är det förmodligen värre för min omgivning än vad det är för mig, eftersom jag faktiskt lever mitt i allt detta perfekta. Hur förklarar man? Jag vet inte. Därför blir det kanske lätt lite tjatigt. Orden räcker inte till, inte ens i mitt eget huvud.
Men det får ni stå ut med.
Eller helt enkelt lämna mig ifred.

II. Angående den 2/9 -06
Jag är så jävla nervös. Allt känns så jävla bra, och när någonting känns så jävla bra så brukar det ju faktiskt visa sig vara... ungefär precis det motsatta. Ganska dåligt, med andra ord.
Jag vågar inte tänka. Det verkar bättre så.
26 dagar kvar.

III. Angående Carolina Klüft
Jag blir tårögd varje gång jag ser den människan.
Kan någon förklara? Jag har suttit här och lipat hela dagen!

Kommentarer
Postat av: kines

25 dagar kvar! oh my!

see you at saturday aaight?? *tjatig*

2006-08-08 @ 12:34:54
Postat av: Maaa

Bli en delfin? nej? en sån skötare!

2006-08-09 @ 22:56:48
Postat av: Josh Holloway

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback