ni zen mo yang?

bu cuo, xie xie.
ni zi ji zen mo yang?

I. Dreambreaker
Det var fint igår. Jag gillar mitt liv när det är precis som jag vill ha det:
såhär.
Bortsett från en viss smärta i fötterna (I blame my shoes) så mår jag väldigt, väldigt bra idag. Det här är en bra dag. Och den ska bli ännu bättre. Jag har inte ens söndagsångest, något som annars brukar vara ett återkommande inslag under just den här tiden på veckan.
Spelningarna var bra. Helly och Dunken var definitivt bästa röjet, även om vissa raggare också aspirerade på den titeln. Men icke! Om jag ska vara ärlig (och det är väl meningen?) så var de inte ens nära.
Jaha, för övrigt finns väl inte så mycket mer att tillägga angående gårdagen. Förfesten var trevlig, peppet på hotellet var trevligt, norrlänningarna var trevliga, banden var mycket bra, jag var lika sjukt stolt över min mamma som vanligt och hemresan gick ruskigt fort! Jag hann inte ens fatta det förrän jag trippade (just det, trippade! Hej, wo ming jiao Helena och jag gör mig själv till ett offer!) hem från genvägen tillsammans med Malin.
Och jag var vid mina sinnens fulla bruk och mådde bra hela kvällen! Hur ofta händer det?!
Det händer faktiskt rätt ofta.
Men jag blir lika förvånad varje gång.

II. I bought a white Cadillac
Idag blir det stranden. Så ser planerna ut än så länge, i alla fall.
Dessutom tennis framåt kvällningen. Hur mycket bättre kan det bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback