Önska dig en stilla natt

Det är julafton i det här landet nu. Klockan är tjugo minuter över midnatt och på sjugosjätte våningen är det precis färdigstädat. Julgranen lyser (okej då, snarare blinkar, vilket håller på att driva min sambo, tillika granens ägare, galen) och stearinljusen likaså, vi har druckit varm chokladmjölk och slagit in paket och snart blir det lite glögg med TV-tittande och efteråt sömn. En efterlängtad sådan, måste tilläggas. Har varit en hård dag!

God jul till alla därhemma, jag saknar er helt sjukt mycket. Har dock inga tvivel om att det här kommer att bli en jul att minnas, kanske både på gott och ont.
Mycket kärlek. Tänk på mig ibland.

Kommentarer
Postat av: MAaa

GOD JUL!

2006-12-24 @ 10:09:28
Postat av: Mor

Tänka på Dig IBLAND?! Det gör jag ju HELA TIDEN, MIN ÄLSKADE DOTTER! Jag, Sverige och vi saknar DIG, men jag hoppas att landet Kina vårdar dig väl, Helena. Annars ska det få med mig att göra!!! Massor med Julpussar, Julkramar, Julklappar och Julsånger
från Mamma

Postat av: joted

God jul min baby in crime!
Saknar dig i massor nu i juletider.
Take care!
Kärlek.

2006-12-24 @ 21:49:41
URL: http://jagged.blogg.se
Postat av: Dunken.

God Jul! (lite i efterskott kanske)
Hälsa Sofieee oxå :)
ses snart yeah \../.

2006-12-26 @ 15:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback