So it's over, it's over for now

We finally fell asleep, and it's over for now...

Klockan är halv sju och dagen har spenderats framför TV:n där oräkneliga avsnitt av Two and a half men har hunnits med. Slappdag med andra ord. Julklappspappret ligger kvar på vardagsrumsgolvet och glögglas och salladsskål och diverse rester står kvar på bordet. Det ska städas undan så småningom, men inte just nu.

Julfirandet visade sig bli över förväntan, faktiskt. Och tack för alla julklappar!
Med tanke på omständigheterna (tusen mil, jag behöver väl inte säga mer) så var det en underbar julafton med god mat, Askungen på TV, trevligt sällskap, bra musik och mycket godis. (Ni som känner mig vet kanske att det egentligen inte krävs mycket mer än så...)

Snart ska vi iväg till Pizza Hut och efter det blir det juldagsfirande hos Thomas. (Lugnt sådant, dock. Skola imorgon!)

Bäst just nu är att min käre far kommer hit på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Far

Ha, julen är inte över! Väskan är packad med fler små klappar som levereras av jumbo-jet-tomten på torsdag. Ska bli fantastiskt roligt att få träffa dig och se hur du har det!
Far

2006-12-26 @ 13:59:35
Postat av: Gunnar Nilsson

Detta blev knepigt!

Postat av: Anna-Viktoria

Helena. Är du så långt borta? gosh.
Ibland får jag för mig att världen är ganska liten men uppenbarligen så har jag fel.
Trevligt att stöta på bloggen din iaf.
Tjohej!

2007-01-05 @ 14:06:39
URL: http://annaviktoria.blogg.se
Postat av: susanna

Hoppas du/ni får ett riktigt gott nytt år därborta! Vi hann tyvärr inte svänga förbi dit upp när vi var i din världsdel, men hoppas på många experttips när vi en vacker dag förhoppningsvis besöker Kina... Kramar från kusinen

Postat av: Bitte

Helena!
Det ska bli spännande att höra från Hasse när jag nu stöter på honom...om hur du har det där borta. Och ännu roligare att träffa dig då du är tillbaka.
Kram Bitte

2007-01-12 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback