A couple of vodka and tonics...

I. She's not here nomore
Jag jobbar och jobbar och jobbar och det blir helt enkelt inte tid över till så mycket annat. Festivaler till exempel, blir det inte mycket tid över till. Även om Peace&Love var väldigt fint och väldigt bra och väldigt kärleksfullt (inte för min del, visserligen, men atmosfären var helt klart fylld av kärlek, om ni fattar vad jag menar. Kärlek och fylla. Världens bästa kombination?) så känner jag abstinensen närma sig. Arvika hade inte suttit helt fel just nu, måste jag erkänna. Rock am Ring och Hultan hade inte suttit helt fel för en månad sedan heller.
Men här är jag och jag är nöjd, övertid övertid övertid.
I slutet av augusti kommer jag inte att vara så tjurig längre. Kapitalistisk snoruinge är vad jag har blivit. Fy! På bekostnad av min (oftast) helt oskyldiga kropp dessutom.
Men skit i det! Idag är det exakt femtio dagar kvar tills jag och Soffeboffe åker till Shanghai.
Då, om inte annars, kommer jag vara nöjd.
Och snygg. Men mer om det senare!

II. Dream on, dream on
Bara en liten undran:
Hur känns det att vara fast i Grekland i två veckor tillsammans med en flickvän som förmodligen är ful och som skriker av lycka över två biljetter till Thomas Ledins konsert i Varberg?
Är det lika underbart som det låter?
Jag tvivlar.

III. This love
Ja, jag föddes cyniker.
Övriga kommentarer överflödiga.



Kommentarer
Postat av: johanna

ska du med till emmaboda och leva livet med mig min ängel?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback