If you don't take my hand I'll lose my mind completely

I. Rögböv!
Nu har jag spelat tennis och det kändes jävligt bra. Har ont överallt. Mys.
Ikväll har jag tänkt gå och lägga mig i tid, vilket i princip innebär NU, men när jag tänker efter så finns det faktiskt viktigare saker att göra än att sova. Slösa bort tid framför datorn, till exempel.
Eller tänka dåliga tankar som egentligen inte borde tänkas.
Bättre saker kunde man nog haft för sig, när jag tänker efter.
Anyway, när jag slitit mig härifrån ska jag i alla fall laga mat inför morgondagen. Tjoho! Peppad på rullstolsmontering, jodå. Mycket kan bli bättre men fan inte jobbet. Alltså.
Arbetstiderna, däremot. Förändring, tack!

II. Stop it, ca suffit, won't let you get in dans ma vie
Försök lära en tondöv jävel utan taktkänsla att spela fiol.
Just det. Vissa har helt enkelt inga förutsättningar alls!
Så är det för mig.
Det gäller att veta när man ska ge upp. Jag vet.

Innan jag ens har börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback