I'm feeling more and more like less and less...

I. All this talk of getting old
Tiden går fort, och jag hänger inte med. Någonstans slutade mitt hjärta att bry sig om vad som händer runtomkring det, just nu är allt bara kaos. Värst av allt är nästan att alla andra tycks fatta precis vad det handlar om medan jag bara famlar, hittar aldrig den rätta vägen. Trevar med fingrarna längs muren jag byggt själv men hittar inte ens ett litet kikhål. Är det så mitt liv ska vara? Jag är inte säker på att jag gillar det.

II. Stop it, ca suffit!
Nej, Ronan Keating. Bara för att du har ändrat en enda liten, liten ton betyder inte det att du har gjort en egen version. Fula idiot. Kom på nåt eget istället. Eller testa att ändra en ton till? Kom igen, det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Agent H2

har en liten önskan om att slå våra plastkassar ihop en dag framför. om inte för annat så för en dagen. den dagen möjligt. nej, inte fylld med alkis, bara rastlos och kodad. kontaktar diget.

2006-07-08 @ 13:21:46
Postat av: Kinesen

du uppdaterar lite dåligt, ja. peace and love var bra, ja? träffas snart igen, ja?

2006-07-09 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback