Vi är många som talar om havet

I. When did you leave heaven?
Jag vet inte hur man förklarar för inga ord kan rättvist beskriva den här känslan.
En konkretisering av allt jag någonsin velat vara, alla mina ideal koncentrerade hos en enda människa.
En liten scen och en röst som alltid alltid finns hos mig.
En påminnelse om var jag en gång befann mig och vart jag en gång ville.

Nu vet jag att ingenting har förändrats. Vet att jag kan bli vad jag vill. Vet att jag redan är den personen jag letat efter hela livet och att vart jag än är på väg så kommer den personen att följa mig.
Om det inte passar er så kan ni gå. Ett enkelt konstaterande, ingenting annat. Inga dolda värderingar i min slutsats om att det här är mitt enda och mitt bästa jag.
Jag är på jakt efter solen.
Jag är på flykt från min skugga.
Jag går dit benen bär mig, det ska inte vara svårare än så.

Du är en saga för god för att vara sann.


II. Ribba ut
Ingenting skulle göra mig nöjdare, här kommer missunsamheten in.
Zinedine Zidane. Smart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

zizou...! ja, vad säger man? tycker att denna veckan är en bra vecka att göra välden lite mer skimrande! hörs!

2006-07-10 @ 12:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback