Ett liv helt utan smärta

I. True love is cruel love
Jag vill skriva något om knytnävar och hårda ögonkast men som vanligt hittar jag inte de rätta orden.
Jag fick veta betyget på mitt projektarbete idag. MVG. Som om tre små bokstäver skulle vara värda mödan jag har gått igenom! Hah! Hursomhelst så har jag fått väldigt mycket beröm och uppmaningar om att fortsätta skriva. Vilket för mig fram till problemet.
Det finns inga ord som trivs i mitt huvud.
Det finns inga bokstäver som kan dansa i mig.
Jag får inte fram mina egna tankar om jag inte är under hård press. Så tvinga mig, någon. Jag behöver få utlopp för allt som tynger ner. (Inte för att det är särskilt mycket för tillfället. Förutom en stark längtan till ett land i fjärran med underbara människor så fattas det nog ingenting i mitt liv).

II. Volando vengo, volando voy
Jag har fått ett fint litet meddelande på spanska. Och jag fattar ingenting! behöver en översättning av Sanna snarast!

Och öh... en man i varje hamn. Jag säger då det!

Kommentarer
Postat av: Roadkington

Good web with cool info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback