Goodbye yellow brick road...

I. Det är idag det borde ske
Det är Sveriges nationaldag och solen skiner och jag sitter och väntar på att en galen fransman vid namn Florent ska behaga komma hem från sin promenad och äta middag. Jag är hungrig! Dessutom är jag trött på att använda min högstadiefranska i andra sammanhang än rent formella. Punkt.
Så! Det är ju idag vi ska marschera med röda fanor, kamrater! Det är ju idag vi ska visa världen vart det här landet är på väg. Vart det ska vara på väg. Och varför ingen annan väg kan accepteras.

II. Back to the howling old owl in the woods
Okej, tillbaka till den galna fransosen. Florent anlände till mitt hem igår några minuter innan åtta. Han ser ut ungefär som man kan tänka sig att en fransman ska se ut. Kanske något sötare, definitivt med sundare intressen. Dessvärre räcker tidigare nämnda högstadiefranska inte långt för att vi ska kunna kommunicera med varandra, och killen kan för fan inte engelska! Jag ser fram emot två spännande veckor med många franska oregelbundna verb. Tjoho!

III. I find it kind of funny, I find it kind of sad
Välkomnar värme. Flyr allt som skapar den.

Kommentarer
Postat av: heds

donnie darko-kväll snart?? kenny starfighter väntar också!! men ikväll, FUSSBALL!!!!

2006-06-20 @ 15:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback