Jag älskar mitt meningslösa liv!

I. So it's over... it's over for now
We finally fell asleep, and it's over for now

Jag finner inga ord för att beskriva den här känslan. Egentligen borde jag kanske inte ens försöka, bara låta allting sjunka in. Mitt liv skulle kunna vara perfekt men det skulle lika gärna kunna vara åt helvete fel. Jag kan inte ens se skillnaden!
Och hur gärna jag än vill så kan jag inte lämna det här bakom mig. De senaste veckorna känns fortfarande som här och nu, samtidigt som allt som hänt känns fruktansvärt avlägset. Saknaden är en känsla så konkret att den håller på att strypa mig.

II. Spider has eight legs you know
Jag blev inte så sentimental igår som jag trodde att jag skulle bli.
Däremot börjar den komma smygandes nu. Gråten.
Över allt som jag saknar, allt som jag kommer sakna och allt som jag med stor lättnad lämnar bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Steinhermine

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback