Stop it, ca suffit

Je ne t'aime plus, mon amour
je ne t'aime plus, tous les jours

I. 2-2
Jaha. Med tanke på Sveriges spel kan jag väl inte vara annat än nöjd.
Och faktiskt: inte mycket kan bli bättre just nu. Några detaljer bara. Annars är mitt liv perfekt.

PS. Mattias Jonsson platsar inte ens i ett division III-lag. Vad gör han i landslaget? DS.

II. Samla mig!
Idag är det svårt att få ut orden, men det här är undefär vad jag vill säga:
Midsommar kommer bli bra.
Den här sommaren kommer bli bäst.
Min framtid finns färdig i mitt huvud.
Jag vill orka ta mig samman och visa de människor jag bryr mig om att jag verkligen bryr mig om dem. Men det kan jag inte. För jag har en störning i min hjärna. Mitt liv.
Jag har en fransman i mitt hem.
Jag saknar Spanien, jag saknar Tunisien. Jag saknar vadsomhelst men är inte säker på vad det är.
Mitt liv är inte perfekt.

Kommentarer
Postat av: hemelie

Elena, jag saknar dig!

2006-06-20 @ 23:40:42
Postat av: sofiee

vi måste absolut träffas och diskutera lite kina snart!

2006-06-21 @ 20:39:11
Postat av: Asklone

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback