mitt liv är perfekt

I
det är sent och jag är trött.
kanske borde sova. kanske borde tänka på imorgon
men det orkar jag faktiskt inte, för just nu är mitt liv perfekt
och jag vill inte förstöra den här känslan. aldrig.
well well.
idag har varit en bra dag. tårta, födelsedagsfirande och diverse idrottsutövande (pingis, biljard) samt okänd mängd alkoholintag.
dessutom har marina fått världens förmodligen bästa födelsedagspresent genom tiderna, nämligen
en salamander, en groda och ett akvarium i plast.
salamandern heter vince och är en slö jävel och grodan heter stuart och är hetsig som fan, och marina kommer säkerligen ge dem det spännande liv de aldrig hade fått i en kall, tråkig sjö (eller hav, eller å, eller flod. eller varihelvete håller grodor och salamandrar hus egentligen? skitsamma. huvudsaken är att marina blev väldigt nöjd, och att man faktiskt måste säga "salamander" med tysk accent)
ikväll har vi också kommit fram till att esteter helt enkelt är bäst på både rundpingis och biljard. kanske något partisk, men jävligt ödmjuk. godnatt.


II
imorgon är det nog sovmorgon som gäller, antar jag. jävla sommartid! varför just inatt?!
förlåt, glöm det.
imorgon börjar livet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback