mitt liv är perfekt

I
idag är det måndag och imorgon är det måndag och hela mitt liv är fyllt av jävla måndagar! ge mig en mening med livet, tack. för det här säger mig fan ingenting!

well, bra dag i dag för övrigt. HLR och grejer. nu vet ni vart ni ska vända er nästa gång olyckan är framme. i alla fall,  tack vare ett överflöd av hetsiga esteter kommer nu en plastdocka med okänt innehåll att överleva till... ja, åtminstone till fredag. sedan återstår det att se vad som ska bli av det lilla livet. jag tror hon klarar det. hon hade, så att säga, helt rätt förutsättningar.

skitsamma.
idag har jag spelat tennis och tränat judo och planerat min framtid. på söndag är det KM, vilket innebär min första tennismatch någonsin, och jag är laddad till tusen. på ett ungefär. däremot är min handled åt helvete och min tumme med, men skit i det som jag brukar säga! ge mig lite smärta så jag känner att jag lever. titti höll sedan på att döda mig med sina judokast. tur att man har talang för att falla! det är i alla fall vad jag skulle vilja kalla det. om inte annat så landade jag åtminstone på golvet varje gång! volando vengo, volando voy.
dagens bästa beslut: byter bort min sovmorgon imorgon mot en och en halv timmas tennisträning. bota mig, någon. jag är tydligen inte i stånd att göra det själv.


II
hej hela världen. anställ mig, någon!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Helena, donde has estado los ultimos dias? Te hecho de menos en las clases de Aleman! Ven al instituto mañana por favor, vale? 1beso

Postat av: Sofie

Hast du eine Macke?! Wie war es heute mit dem Tennis-Wettkampf?

2006-04-09 @ 17:39:04
URL: http://goingtoshanghai.blogg.se
Postat av: alltid stå i lågor!

måndag idag! bästa jävla inlägget jag läst! bästa jävla bloggaren! trodde jag dog av igenkännande och imp! every me and every you, everyday is (r)Evolution!

2006-05-17 @ 03:11:51
Postat av: Torvilja

Hi, nice site! Keep up the good work!

2010-04-06 @ 14:35:57
URL: http://torvilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback