Mitt liv är perfekt

Nyss hemkommen från trumlektion. Kul skämt att jag har beting nästa vecka. Vad har jag gjort under tre års tid egentligen? Jag vet inte. Förmodligen ingenting av värde. Men skit i det! Idag är mitt liv perfekt för solen skiner och inget jävla annat. Imorse satt jag i x antal timmar och väntade på att vårdcentralfanskapet skulle ringa upp mig. Det var kul. Missade två viktiga lektioner och råkade boka in en väldigt olämplig tid för vaccinering på onsdag. Fuck. Mitt perfekta liv och jag har dålig kommunikation.
Ikväll är det i alla fall fotbollsmatch som gäller och jag har inte tränat på flera månader. Förhoppningsvis slipper jag målvaktsrollen den här gången åtminstone, så att vi har en chans liksom. Åtminstone i teorin. Hur som helst så spelar det ingen roll. Ta gärna en titt på www.laget.se/aifdam. Det är där saker händer!

Snart är det sceniskt musikprojekt som gäller med reklamfilm för Emelie  från förra veckan. Klockren. Finns inget annat att säga. Sedan är det insats för revolutionen på schemat och efter det ska jag förmodligen hem och ladda upp. Med sömn. Skål för fan!

Kommentarer
Postat av: Sofie

vaccination? för vad?

2006-05-11 @ 12:08:09
Postat av: Sofie

NEJ närhet är för mig! eller just det, jag är ju en mes. hähä

2006-05-16 @ 18:06:15
Postat av: stå alltid i lågor!

under in flaska i prag och bakom en filt i bonn?? typ. hellst med en full la garonne! skål för fan!

Postat av: Anonym

helst

2006-05-21 @ 11:09:51
Postat av: Arilone

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2010-03-03 @ 11:02:32
URL: http://arilone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback