Mitt liv är perfekt!

Vad fan ska säga?
Idag har allting gått precis rätt. Mitt pianobeting var perfekt, min svenskaföreläsning var perfekt, mitt spanskaprov var perfekt, och mitt tyskaprov var... inte perfekt, men hyfsat. Och jag är fan nöjd!
Dessutom tyckte min handledare om mitt projektarbete och jag har fan fått den bästa komplimangen i mitt liv. (Förutom "Du är lagom". Tyskar är bäst) Utöver det här så ska jag snart åka och klippa mig och bli snyggast i stan, sedan ska jag spela fotboll och sedan ska jag packa. Kan det bli bättre? Imorgon klockan halv åtta står en bil utanför mitt hus som ska ta mig till ett flygplan som i sin tur ska ta mig till ett land i fjärran. Detta tillsammans med nio underbara esteter som kommer bli bästa tänkbara sällskap!
Mitt liv är perfekt.

Kommentarer
Postat av: Lastdayreaper

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback