Denna dagen, ett liv

Alla dagar, ett liv. Alla dagar, livet. Livet.
Den har gangen kommer inlagget inte fran en svensk dator, darav den nagot bristfalliga stavningen. Men skit i det! Sitter pa kinesiskt internetcafe omgiven av kinesiska datorspelare plus en svenska. Sofie, alltsa. Eller Sufei, snarare.
Om jag fortsatter lasa i den har takten kommer mina bocker snart att vara slut. Inte for att jag inte har annat att gora, snarare tvartom. Jag vet inte riktigt var jag ska borja.
Allt ar bra har, alltsa. Igar var vi och tittade pa tva lagenheter och i veckan har vi nagra till att inspektera. Sedan blir det formodligen inflyttning i borjan pa nasta vecka, om inte innan dess. forhoppningsvis innan. Vi har namligen myrinvasion i rummet. Kul! Traffade en ayi i koket och hon fragade (pa kinesiska!) om vi hade myror aven i Sverige.
Ja, det har vi.
Men inte i sangarna!

Hursomhelst sa ska det bli skont att komma harifran. Borjar trottna pa den har gatan, om inte annat. Hong Qiao lu. Det vore kul att se nagot annat, ocksa.

Nasta vecka har vi lov. Da ska Mittens Rike upptackas.

/He Lin Lin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey! oh! oy! jag var i kina nyss!! jävlar! några minuters läsande och jag var hos ellet och soffet bland kackerlackor och konstiga tecken i rusningstrafik! vill också, vill också, vill också! jobbar här hemma, och har, hör och häpna(!), inte konsumerat den djävulska drycken på två hela helger!! (förrutom nåt glas vin under MYCKET kontrollerade former i lördags) annars är planen "lev snålt för fan, annars kommer du inte att kunna göra nåt kul i australien för där kostar en shot låångt mkt mer än 1kr." ungefär. saknar er oväntat mkt, inte därför att ni inte är värda att sakna, utan därför att jag inte hade förberett mig på denna drastiska paus i vårt umgänge. keep the blogging up to date så har jag nåt att smaska i mig till dess vi återser varandra efter våra respektive äventyr!

2006-09-26 @ 20:11:21
Postat av: Anonym

mvh/hedset

2006-09-26 @ 20:12:51
Postat av: Mikaildiana

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback