Do you really think...

...that love is gonna save the world?

Typiskt. Jag som hade tänkt ta med mig Marran och gå på fotboll! Nu blir det inget av med det (ingen fotboll med Marran, alltså. Jag kommer vara där ändå. Årets match! Förresten årets enda för min del...) för bruden JOBBAR!
Alltså, jag fattar inte! När hände detta egentligen? Slutade min hjärna fungera i samband med att jag slutade högstadiet? För jag tror fortfarande att jag är sexton år och bekymmerfri. Men icke!

Jag var inte bjuden till den stora "Välkommen till verkligheten"-festen så nu går jag här och fattar ingenting.





Everyone I know is acting weird or way too cool
They hang out by the pool
So I just read a lot and ride my bike around the school

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback