Johnny Depp will call me on the phone, I know

Det känns lite tråkigt, men dagens blogginlägg kommer varken innehålla min vanliga livsglädje eller min undantagslöst positiva syn på min omgivning och dess omgivning, om ni förstår vad jag menar. Dagens inlägg kommer tvärtom påvisa att även en bekymmerslös livsnjutare som jag har sina dåliga dagar.
Varför denna nedstämda inledning?
Såhär enkelt är det: Idag känner jag mig tom.
Är hon hungrig? undrar ni. Kan det vara så enkelt? Nej, så enkelt är det inte. Jag åt mat för bara en liten stund sedan (det var gott) och har dessutom hävt i mig onämnbar mängd choklad i alla dess former. Så varför denna tomhet?
Jag har förlorat en kroppsdel. Det är sant.
Vilken kroppsdel? undrar ni. Är det en arm? Är det ett ben? Har hon kanske förlorat ett öga eller till och med två?

Nej. Jag har förlorat min mobiltelefon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyss hemkommen från Manchester! Vilken match, och vilket läktarvåld! Mår du bra idag?

Postat av: maaaa

var är den?

2007-08-19 @ 20:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback