Sommarnatt, aha

I eftermiddag ska jag nog ringa Marina. Undrar om hon jobbar? Då får jag ta en sväng förbi bensinstationen... Om jag orkar. Kanske ska göra något annat i eftemiddag? Jag vet till exempel någon som blir glad om jag städar mitt rum. Men hur kul låter det?!

Just nu sitter jag i alla fall på jobbet. (Jag har lunch, är alltså inte en latmask som sitter och sover när jag egentligen borde jobba om det nu var någon som trodde det.) Mitt jobb är ganska roligt, jag vill bara säga det. Rullstolsmontering är mycket roligare än vad det låter, det påminner mig också om hur glad jag är över att inte behöva sitta i en hela dagarna... Ibland är man bortskämd. Mitt liv är faktiskt ganska bra!

Men nu lämnar vi det. Det är viktigt för mig att tänka positiva, välmenande tankar för annars vet man inte vem som kan råka illa ut... Vore tråkigt om min bänkkamrat fick min erfara min ilska för hon är faktiskt väldigt snäll och bra på alla sätt.

Och nu lämnar vi även det och går vidare till Harry "The man" Potter och mitt föregående inlägg.
Min glädje och lycka har faktiskt ingenting med Mannen att göra.
Sådär, nu vet ni det.

Måste också nämna att detta är min sista vecka på den här fabriken. Tjoho! För hur kul det än är att montera Cross och Twin hela dagarna så är jag övertygad om att det finns mer i världen än en smörjgrop och en mack.
Så till helgen bär det av till huvudstaden och efter det är min framtid oviss.
Precis som jag vill ha den!
Idioten kunde inte valt ett bättre tillfälle än det här och då menar jag fan allvar.

Hej liv.

Kommentarer
Postat av: ho?

idag tänkte jag men nej det var du inte besvarade du i detta inlgg.

Postat av: Anonym

tror inte jag fick nåt svar, eller så. det var ju trots allt en halvår sedan jag skrev det.vad gör du?

2007-08-21 @ 17:32:05
URL: http://timeforheroes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback