...för jag har ingen ångest, inte ens litegrann

Okej, innan ni läser detta inlägg vill jag att ni går in på Google och söker på "80-talist". Då får ni upp en artikel ur tidningen Metro där vi 80-talister i korta drag beskrivs som lata livsnjutare.

Det kanske är 80-talisten i mig som talar men jag tänker inte börja plugga bara för att, och jag skiter faktiskt fullkomligt i vad andra människor tycker att jag ska göra med mitt liv. Sådär, nu vet ni. Och jag har inte alls någon framtidsångest för jag vet att allt kommer lösa sig och GUESS WHAT, det kommer inte lösa sig trots att jag är lat och oduglig och förlitar mig på andra; det kommer lösa sig därför att jag kommer att se till att det löser sig. Jag är inte handlingsförlamad, jag gör mina egna aktiva val och därför är det viktigt för mig att jag gör saker som jag känner att jag kan stå för.



PS. Anna, jag skulle aldrig få för mig att fråga mina föräldrar vad det är för fel på att 'chilla'. Lägg av.


Kommentarer
Postat av: kicks

äntligen någon mer med skön inställning till livet:D

2007-12-23 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback