Wepp!

Eftersom föregående inlägg blev oförskämt kort känner jag mig nu tvungen att uppdatera bloggen ännu en gång denna måndagsnatt innan det är dags för mig att försöka göra något åt mitt sömnmönster och gå och lägga mig. Förresten är det nog försent för det med tanke på at klockan redan passerat två. MEN! Imorgon ska jag hur som helst upp tidigt (läs: innan tio) för att åka till Hestra och hämta upp min nyfunne vän (som Marina så smidigt uttrycker det). Det ska bli trevligt, ett välbehövligt avbrott i min annars så gråa vardag. Frågan är vad man hittar på i Shittytown en kylig och tråkregnig (ja, jag vet ju egentligen inte, men risken är ganska stor va?) tisdag i december? Jag fruktar dessutom att ens hemstad lätt kan misstas för en del av ens personlighet. Jag har en känsla av att jag i så fall kommer bli dumpad redan innan vi kommit innanför 50-skyltarna. Det är i alla fall vad jag hade gjort i samma situation.

Anyway, nu är det faktiskt läggdags på riktigt! Idag har jag gjort massa duktiga saker, som att laga mat och gå ut med hunden. Undrar om det kan hålla i sig? Jag är tveksam. För stunden är jag i alla fall nöjd med vad jag uppnått och kommer förhoppningsvis att sova gott, utan mardrömmar om mördarödlor. (Ni som sett Gandhi och Gaia vet hur läskiga de kan vara; inatt bet Gandhi mig i kinden! SCARY!)

(Här är sista parentesen för nu. So long, suckers!)

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaa

jahaja du menar alltså typ han är där nu? hur länge stannar han? det var inga större problem, det kom fram ett och annat under den konversationen så jag är nog ganska glad att han är borta:/

2007-12-18 @ 12:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback