Wow!

Onsdag blir sista dagen för mig på Telenor Xpress. Det känns lite tråkigt och sorgligt, men nu är det dags för mig att återigen vidga mina vyer! Det ska bli kul. Hoppas jag.

Just nu är jag hos Marina i hennes mycket fina och hemtrevliga lägenhet vilket får mig att inse hur mycket jag vill flytta hemifrån. Funderar på att faktiskt göra det också... Det är på tiden. Kanske skaffa villa, med hund och bil och man som kan laga mat. Jaja. Vi får väl se. Först och främst ska jag ju flytta hem igen och lämna Ibis bakom mig.

Imorgon är det hursomhelst Vänersborg som gäller igen. Det ska bli ganska kul. Framförallt ska det bli riktigt, riktigt kul att gå på spelning med Ed Harcourt imorgon kväll.


Godnatt, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Emma

mysigt!! =) sov så gott!!

Postat av: Maaaaa

det är bara så konstigt! jag kommer hem på onsdag som sagt, är du hemma hela helgen och tors-fre? jag och mia peppade på att planera nyår, och jag vill röja i parken på lördag! pepppppaaaa

2007-12-10 @ 20:49:37
URL: http://mittlivarperfekt.blogg.se
Postat av: Noahnatalie

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-05-24 @ 12:34:45
URL: http://noahnatalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback