I've been away for too long

Ja, det är sant. Om två veckor är det över. Snart är jag hemma i mitt vackra hemland igen och med mig har jag då fröken Sofie plus tjugofem par skor. Det börjar bli dags för en summering av den här festivalen, men än är inte tältens tid över. Den här veckan blir en hetsvecka, med presentinköp, paintboll, rullskridskoparty med tillhörande maskerad, avskedsmiddag, väskpackning, lägenhetsstädning, porslinsförsäljning, sol och bad i trettiogradig värme, fotbollsträning, massage, perukinköp, hotellbokningar, tågbiljettsbokningar, flygbiljettsbokningar...
Ni förstår själva. Vi har fullt upp.
På fredag ska jag dessutom för sista gången sitta på en stol på O'Malleys med min gitarr och en mikrofon och förhoppningsvis kommer det folk dit för att se mig sitta där.
Nästa måndag åker jag och Sofie till Hangzhou för att på tisdagen fortsätta upp till Beijing där vi ska spendera vår sista vecka i landet i fjärran med promenad på ett stort staket och diverse andra trevligheter.

Det blir bra!

Kommentarer
Postat av: Far

Helena!
Du är i o för sig försäkrad, men ta det förbannat lugnt på de där rullskridskorna ändå!
Välkommen hem!
Far

2007-05-22 @ 09:08:10
Postat av: Maaa

snart hemma! idag kom ida hem jag blev överlycklig! och jag kan tänka mej att jag vlir minst lika överlycklig när ni kommer!
vad är det för jväla staket?!
weirdos!

2007-05-22 @ 21:51:58
Postat av: Zlatan

Ta med dig några goa, kinesiska morötter hem!

2007-05-25 @ 22:30:32
Postat av: Alanalba

Great site!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback