Are they saying goodbye?

Or is it just like before?
Could it be that I made him love her more?

Well I refuse to go deeper, I choose to go blind
This trouble just shouldn't be mine
But it's confusing my excistence, it's intruding my mind
I guess this trouble is also mine

Okej, här är vad som gäller:
Inte tänka bakåt, inte analysera, alltid bara tänka en sekund framåt. Nu kör vi på det, yeah? Mitt enkla, perfekta liv!
Jag vet inte ens vad jag ska skriva för min hjärna är helt slut just nu. Tuff dag, minst sagt. Men Motala-bor är trevliga och dialekten gör inte saken sämre. Vill man bli glad är det hit man ska åka, helt klart.

Och så önskar jag att jag kunde läsa andra människors tankar. Det börjar bli lite jobbigt nu.

Kommentarer
Postat av: maa

javisst det är ju billigt!

Postat av: Jackgunhild

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2008-12-03 @ 16:17:23
URL: http://jackgunhild.20six.fr
Postat av: Jackgunhild

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2008-12-03 @ 16:18:02
URL: http://jackgunhild.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback