Baby, you can drive my car

I
Kund: Tror ni på Gud?
Emma och Helena (enstämmigt): Nej.
Kund: Det är rätt bra det där. Om man tror på Gud så får man frälsningen med på köpet!
Helena: Vad bra! Det är ju precis som med Telenor. Tecknar du ett abonnemang hos oss så får du telefonen på köpet!

II
Kund: Hejar ni på Göteborg? Det gör jag! Jag hejar på Göteborg, Kalmar, Djurgården, Halmstad och Hammarby. Och så vann Göteborg! Gud är med oss!

III
Kund (efter att ha stått och tvekat i säkert femton minuter): Alltså, jag vet inte...
Emma: Du får gå.
Kund: Jaha...
Emma: Om du inte vill ha telefonen så får du gå. Det är okej.
Kund: Okej... Tack så mycket då...


Och så hde vi tjejen som försörjde sin arbetslöse pojkvän och som förmodligen kommer göra det i tio år framöver, the man who used to live in Australia, gossen som inte hade det så lätt i skolan (fyfan vad jag hatar elaka barn) samt den fjortonårige alkisen som bara skulle hämta sin mamma. Och så lite salta pinnar över hela bilgolvet.
Nybro är bra grejer alltså. Praise the Lord!


Kommentarer
Postat av: Erlandklara

Nice site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback