Bleed like me

Jag borde anmält mig till Bonde Söker Fru. Det hade passat mig utmärkt och jag hade förmodligen gjort stor succé som hustru åt en underlig man med rolig dialekt. Jaja, det är lätt att vara efterklok! Jag får väl hoppas på en ny säsong.

PS. Även om det kanske inte framgick av mitt föregående inlägg så har jag faktiskt uppnått någonting idag. Jonas Hassen Khemiris bok Montecore - En unik tiger finns numera på min lista över lästa böcker och kommer i framtiden även finnas på min lista över böcker som jag har läst igen och igen och igen.


Kommentarer
Postat av: malina

Jag har verkligen funderat länge på det här med bonde söker fru, det är flertalet som är 19 20 år, jag menar hallå?? jag skulle aldrig få för mig att vara med i ett tvprogram för att en bonde ska bli förälskad i mig och bli min man? har man inte något fel i huvudet om man vill viga sitt liv åt ett liv i ödemarken vid 20 års ålder!?!? jag tycker så synd om dessa kvinnor! med andra ord om du ska söka dit så tycker jag synd om dej! ;)

Postat av: Anonym

ja, man borde faktiskt se den alla dagar. man kan ev. varva lite med Ben Hur för att få med den historiska biten också.

är du hemma vid jul och nyår?

2007-11-17 @ 11:22:49
URL: http://goingtoshanghai.blogg.se
Postat av: Gautemelissa

Enjoy your website very much. Good job!

2009-05-27 @ 11:52:41
URL: http://gautemelissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback