Det händer

Här har man gått och undrat när smällen ska komma och så kommer den i form av detta. Well well, det kunde ha varit betydligt värre. Tjoho!
Och okej jag vet inte riktigt vad som händer, Örnsköldsvik är kallt och ganska tråkigt men åååh vilket mysigt hotell med kvällsfika! Synd att vi inte har någonstans att bo imorgon...

Och jag är så förbannat jävla trött. Trött på att det knakar om mig och trött på att vakna varje morgon och veta att ingenting blivit bättre under natten utan snarare tvärtom. Trött på att veta att jag säkert kan göra någonting åt det men att jag hela tiden låter min bekvämlighet gå före mitt välbefinnande. För nu gör det faktiskt jävligt ont, hela tiden. Jag vet att det är upp till mig att bli bättre men just nu känner jag bara för att klaga, klaga, klaga och tycka lite synd om mig själv. För det är inte så ofta jag gnäller och ibland får man faktiskt!

Och allt annat som går åt helvete och alla idioter som finns. Jag är trött på dem också. Trött på alla förutfattade meningar och trångsynta värderingar. Jag trodde inte det kunde vara såhär illa och nu tycks alla dessutom ha samlats på samma ställe. Men! Så är det naturligtvis inte. Den enkla förklaringen är helt enkelt att ALLA är fördomsfulla idioter. Var man än befinner sig. Wepp!

Kommentarer
Postat av: Voxoslo

I love this page.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback