Greater adventures

Idag har jag en lång resa framför mig. Det ska bli ruskigt kul. Örebro i helgen kommer bli BÄST och inget jävla annat.  Dessutom blir det röj på måndag, då ska jag supa mig så full att jag inte kan gå på en vecka. (Det gäller att ha tydligt uppsatta mål, annars går det åt helvete). För övrigt jobbar jag för fullt på att bli mitt Nya Jag. Mindre snack och mer disciplin är det som gäller framöver, önska mig lycka till!



OCH!
Alcohol, company I need to readjust
From this place of dust let's go drink tonight
And at the bar we'll drink 'til dawn and I'll pretend I'm dead
Whilst resting my poor head by the neon light


Ed Harcourt for president!



MEN!
Det här med mitt Nya Jag kommer inte att hålla i längden, jag är medveten om det. Men det skadar inte att försöka, eller hur? Dessutom kan det här bli intressant, och framförallt riktigt, riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback