I wish I was a little bit taller

Snacka om meningslös dag! Snart ska jag äta min dagsranson med nudlar och sen ska jag tänka över mina synder. ÖH! Jag är så förbannat jävla trött att det inte går att beskriva. Och var är jag? ÖRNSKÖLDSVIK! Världens ände! Och varenda jävel har Telia och alla är norrländska och glada.
Och... öh... gratis bredband på hotellet. Och god frukost men långa trappor och tungt att bära lådorna. Och sen vet jag inte så mycket mer men tur att jag kan glädja någon som jag brukar säga. Dessutom är jag förbannat bra på att köra bil, end of discussion. Automatlåda, tjoho!

Och det är en backhoppnignsbacke utanför mitt fönster! Nu vet jag vad jag ska göra med mitt liv! HOPPA! Långt som fan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen! :P

2007-11-19 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback