I'm a puppet, not a whore

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, och nu har jag verkligen strulat till det för mig. Minst sagt. Tur att jag är expert på att inte oroa mig i onödan. NOT! Hursomhelst så är det inte mycket att göra såhär i efterhand. Bryt ihop och gå vidare. Tjoho!

Nu har jag nyss avslutat ett test på arbetsförmedlingens hemsida, gällande vilket yrke som kan passa mig. Ungefär såhär såg det ut:

Är du intresserad av att...

övervaka ordningen och säkerheten på en anstalt för kriminalvård

Inte alls / En aning / Ganska / Mycket

Svar: Mycket

Är du intresserad av att...

aktivera och leda ungdomar i olika idrotter

Inte alls / En aning / Ganska / Mycket

Svar: Mycket

Är du intresserad av att...

arbeta med analys av biologiska system

Inte alls / En aning / Ganska / Mycket

Svar: Mycket


Är du intresserad av att...

sköta ljudet vid utsändning av radioprogram

Inte alls / En aning / Ganska / Mycket

Svar: Mycket


Är du intresserad av att...

flyga helikopter

Inte alls / En aning / Ganska / Mycket

Svar: Mycket


Är du intresserad av att...

sysselsätta förskolebarn och stödja deras utveckling

Inte alls / En aning / Ganska / Mycket

Svar: Mycket


Är du intresserad av att...

planera parker och grönområden

Inte alls / En aning / Ganska / Mycket

Svar: Mycket


Är du intresserad av att...

arbeta som professionell idrottsutövare


Inte alls / En aning / Ganska / Mycket

Svar: Mycket (Hallå?)



Tack för hjälpen, arbetsförmedlingen. Nu vet jag precis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback