It took a cup of coffee to prove that you don't love me

Go, baby, go go


Egentligen vill jag ägna hela det här blogginlägget åt att hylla pepparkakan, som kan vara den godaste kakan i hela världen. Åtminstone såhär års när julstämningen (redan!) börjar komma krypandes. MEN för att inte riskera att tråka ut er totalt så får det räcka med en kort men ärlig kärleksförklaring: Pepparkaka. Jag älskar dig.
Dessutom har namnet något rock n' rolligt över sig. Pepparkaka. I like it.

Okej! Till dagens att göra-lista:

1. Tvätta
Något jag borde gjort igår eller helst redan i förrgår. Nu blir det hets! Så går det när man inte tar med i beräkningarna att tvätten också måste torka innan den ska vikas ihop och läggas i resväskan som lämnar Shittytown redan klockan elva imorgon... Jaja, kanhända lär jag mig något av detta (föga troligt, men ändå).

2. Fixa musiken i min dator
Nio dagar (minst) utan musik funkar inte.

3. Städa
Städning står på min att göra-lista varje dag. Så i ärlighetens namn, hur stor är chansen att det skulle hända just idag?

4. Fotboll
Em-kval med finbesök är inte något som sker varje dag. Trots att denna punkt ligger sist på listan så måste jag påpeka att den går före samtliga övriga punkter. Så, nu vet ni!


Sådärja! Det är alltså vad jag har att se fram emot idag. Till min egen förtjusning konstaterar jag att punkt ett redan påbörjats, det lovar gott inför återstoden av dagen! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback