I need you right now

Marina efterfrågar mer bloggning, detta inlägg tillägnas henne!

Idag är en dålig dag, av uppenbara skäl. Jag känner mig som en padda, och om jag ska vara ärlig ser jag även ut som en sådan. Om man bortser från min hud som (än så länge) inte är mörkgrön. Tack för det, högre makt!
Well well, anledningen till jämförelsen med detta slemmiga kryp är att jag ligger på mitt hotellrum och lider av någonting. Symptomen är allmän pissighet med inslag av halsont, feber och hostattacker och diagnosen jag själv ställt lyder:
SJUKDOM!

För övrigt befinner jag mig för tillfället i Hägersten dit jag kom inatt runt halv tre-tiden. Idag skulle jag jobbat i Uppsala men stackars Anna fick ge sig av på egen hand. Jag har dåligt samvete. Kan dock inte göra så mycket åt saken under rådande omständigheter. Ikväll bär det hursomhelst av till Söderhamn. Så get ready, Söderhamnsbor, för imorgon ska det säljas telefoner utav bara heeelvete!

Vad kan jag säga mer?
Igår sa min pappa till mig att han tycker att jag är duktig. Antingen drev han med mig, eller så försökte han bara vara snäll. Hursomhelst blev jag väldigt glad, och därför kommer här ett kort meddelande till min far:
Du behöver inte vara orolig, jag ska utbilda mig. Till något. Någon gång...

Det var allt för den här gången. Nu ska jag kurera mig bäst jag kan!



PS. Jag träffade Marina i hennes nya hemstad Göteborg i tisdags. Det verkade inte vara några större fel på henne heller! Vilken lättnad alltså...


Kommentarer
Postat av: kicki

hägersten ftw!

2007-10-11 @ 11:54:32
Postat av: maaa

haha!

2007-10-11 @ 15:54:44
Postat av: Anonym

haha sure!

2007-10-11 @ 16:53:30
Postat av: Far

Du ÄR duktig! Dessutom, när man har potträning som sin mest avancerade utbildning så vill man gärna att ens barn ska ta sig nåt steg längre...

2007-10-13 @ 09:28:38
Postat av: Abdullahiragne

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback