Nobody loves you

Löning idag, dä ä gött dä!


Jag har inget vettigt att skriva. Jag har sjungit hela dagen men inte fan har det hjälpt, jag låter fortfarande som någon sorts kråka och det är INTE bra. Det blir kinesisk hostmedicin ikväll och inget annat.
Dessutom kommer Kicki hit framåt skymningen, trevligt värre. Undrar om vi kommer kunna prata om något annat än jobb? Tveksamt. Har redan abstinens och då har jag bara varit ledig en dag...



OCH!
Idag har jag sökt jobb, det är sant. Shanghai, here I come!
Och nästa år blir det utbildning, för nu vet jag vad jag vill göra. Nästan. Kanske.

MEN!
Nej, inga men idag. Livet är bara bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Håller tummarna...

2007-10-26 @ 15:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback