Shadow of the sun

Jaha! Då är allting som vanligt igen. I förrgår insåg jag vad jag ville göra med mitt liv, idag gick planerna åt helvete därför att jag ännu inte fyllt 21. Va? Vad handlar det om? Förbannat också! Jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att om någonting ska bli av så måste det bli av DIREKT. Därför är jag också medveten om att jag kommer få ta om funderingarna från början. För ända till april kan jag inte gå och vilja samma sak! Det funkar helt enkelt inte...

Anyway, jag hade tänkt skriva en hel massa intressanta saker här men av vissa personliga skäl som jag inte har lust att delge mig av har jag nu bestämt mig för att låta bli. HA HA! Men okej då, mest för att jag är jävligt trött och på ganska dåligt humör. Och för att försöka upprätthålla någon sorts integritet. Den försvinner tydligen rätt hastigt så fort man utsätter den för prövningar.
Skit också, liksom.
Eller jag menar:
Skit i det också, liksom. Typ...




OCH!
I helgen händer det. Fredag är dagen, kom igen!

MEN!
Det här med tankar och funderingar och sånt är fan överskattat alltså. Ju mer man tänker desto jobbigare blir ju saker och ting! Bra insikt. Nu gäller det att den funkar i praktiken också...


Kommentarer
Postat av: Keywordskan

Lilla vän, det är bara hos FOREX du måste tjäna minst 180 000/år och vara 21 år för att få låna pengar! Hos IKANO räcker 125 000/år och 18 års ålder. Bra va???!

2007-10-25 @ 00:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback