Aj aj aj

Det är en jävla förbannelse att vara kvinna alltså. Fy fan. Och idag har jag inte suttit ner många minuter i sträck och JAG HAR SÅ ONT I MAGEN! Jävla skit. Och i ryggen. Och faktiskt precis överallt om jag känner efter noga...
Min norska roomie sa idag att jag verkar mycket gladare sen jag började jobba och det har hon fan rätt i. Jag är glad. Det är så jävla gött att komma hem och känna att man faktiskt har gjort något vettigt. Ja!

Inte lika kul att stiga upp klockan sex imorgon bara. Jag vet att jag skrev att jag föredrar det framför att jobba sent. och det gör jag, men inte när jag slutat halv elva kvällen innan... Ja ja. Inte mycket att göra åt saken. Nu är det i alla fall läggdags.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback