All work and no play

Jobb om en halvtimma, jag ser inte alls fram emot det. Just nu vill jag vara någon helt annanstans än här och fredag känns väldigt långt bort... Hoppas morgondagen blir bra, med klippning och grejer. Det blir den nog i vilket fall som helst, goodiebags och grejer. Tjoho!
Det är ett jävla tjat om detta, I know, men det är ju lätt det mest spännande som hänt mig på ett ganska bra tag.
Idag har jag förresten betett mig som en vuxen människa och ringt skatteetaten och bett om att få betala mer skatt. Hur vuxet är inte det?! Yeeees! Fick ut en fet jävla lön nu på två veckors jobb tack vare att jag inte betalar någon skatt alls, typ. Vilket ju är fel och mycket problematiskt i slutändan, men väldigt trevligt just nu...
Nu är det löst i alla fall. Vore sådär halvkul att lämna Norge med trettio tusen kronor i restskatt.
Well well, nu är det snart dags för mig att gå. Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback