Beauty is the beast

Idag har jag unnat mig lite budget-shopping. Kul. Tråkigt dock att behöva hålla så hårt i pengarna. När ska jag bli rik egentligen?
Vet inte alls vad jag ska skriva, känner mig helt tom. Imorgon börjar jag jobba halv tre, så förmodligen blir det sovmorgon vilket ska bli förbannat skönt. Kände mig som en zombie när jag klev ur sängen och vaknade nog inte till ordentligt förrän jag stod utanför ICA Naer Slemdal och ryckte i dörrarna... Usch.

Ja ja ja. Roligast just nu är i alla fall att jag ska vara hårmodell nästa vecka. Tisdag, torsdag och fredag är uppbokade vilket innebär att jag missar tre dagar då jag egentligen skulle vara hemma i Sverige. Men skit i det, nu ska jag ju bli snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback