Det blir aldrig som man tänkt sig

Well, när jag häver ur mig att de får göra vad fan de vill så får jag väl skylla mig själv, liksom. Så typiskt mig att säga något sådant! Färgningen igår tog lite mer än fyra timmar och snacka om att det sved i hårbotten tillslut. Imorgon blir det förmodligen klippning, och på fredag photoshoot, men det beror på om jag blir utvald. Vi är sju som blivit färgade, tre av oss ska bli klippta och fotograferade. Går jag inte vidare så åker jag till Göteborg imorgon istället, vilket inte heller skulle vara helt fel, och klippning får jag lite senare hursomhelst av bruden som färgade mig igår + att de nog vill ha mig som husmodell till salongen. Nu blev det bara massa tjat, man fan vad detta är roligt!



image12

Man ser inte det lila, men det är fan lila också! Och gult, jättegult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback