Det finns inga genvägar fram till det perfekta ljudet dårå...

Nattens knäckebröd måste ha gjort susen för imorse var jag fit for fight igen. Bortsett från att klockan var halv sju och jag kände mig döende, men så är det ju varje morgon. Härligt.
Nu ska jag och min roomie ner på byn, jag ska handla mat vilket känns som ren jävla lyx! Mjölk ska inhandlas, smör och ost likaså. Fan vilket överflöd jag lever i. Bortskämda jävla snorunge.
För övrigt är jag ledig imorgon men jobbar lördag eftermiddag, vilket ställer till det lite i min hjärna. Antar att jag vänjer mig så småningom.
Just nu funderar jag på om jag ska planka på T-banan eller inte. Sa just till roomien att det minsann är vi stackars hederliga människor som får betala för alla fuskare!
Well, har ju aldrig varit en särskilt principfast människa. Varför börja nu?


Kommentarer
Postat av: Klara

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback