I don't believe in angels, well at least not in yours

Nu tror jag att det är en dröm i alla fall, typiskt mig. Kanske blir bättre efter lite frukost.
Idag ska jag och roomie "vara turister i egen by". Nåt projekt norrmännen har hittat på, jag tycker det låter som en underbar idé. Vi ska alltså ut och se Oslo. Gratis. Synd att staden har vägrat att visa upp sig från sin bästa sida på sista tiden, vädermässigt alltså. Jag vill inte ha mer snö nu, det gör mig ledsen och nedstämd. Plötsligt känns växthuseffekten som en bra grej, liksom...

Har jag sagt att vår hyresvärd är en händig jävla snubbe förresten? Han fixar allt, och verkar dessutom tycka att det är kul. Igår lagade han allt som gått snett i vårt badrum samt fixade brandvarnaren, och snart ska min hylla upp på väggen. Och min gardinstång! Ännu fler vuxenpoäng... Fattas bara att jag syr gardinen själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback