I guess I'm pretty messed up

Jag har köpt rättvisemärkt te som jag tänker prova i kväll. Det blir också Natural Born Killers för typ tjugonde gången i ordningen. Igår blev det, i brist på annat, Kill Bill (båda filmerna) med chips och choklad. Antar att man behöver lite mys för sig själv ibland (hope that didn't come out wrong...)
Blev väckt mitt i natten av en aspackad galning. Det var, trots allt, ett väldigt trevligt samtal som tyvärr avbröts abrupt då galningen ifråga somnade i telefonen. Tilläggas bör även att galningen idag inte minns någonting.
Yeahyeahyeah.
Annars händer ingenting alls för tillfället, däremot har jag höga förväntningar på veckan som kommer. Imorgon blir det jobb på dagen och senare krogen och open mic night med en ny bekantskap. På tisdag blir det jobb och senare färgning av håret inför min klippning som äger rum på torsdagen, samt fotograferingen och hårmodellandet som sker på fredagen. Är egentligen lite kluven där. Av oss fem som ska bli klippta blir tre utvalda till fotografering, vilket verkligen vore skitkul. Å andra sidan längtar jag som en tok till Göteborg och åker mer än gärna dit på torsdag kväll...
Vi får se vad som händer. Jag är ju inte den som vägrar ändra planer i sista stund.

Kommentarer
Postat av: mad

Helena du bus, när får man besök av den lilla damen må tro?! Tycker minsann du verkar behöva en helg i berömda stlhm! krampåre

Postat av: Rasmusmelisa

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2008-12-19 @ 14:26:08
URL: http://rasmusmelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback