I think it's going to rain today

Nu ska vi ut och gå, roomie och jag. Blir en promenad ner till byn för lite fönstershopping, tror jag. Jag behöver bli påmind om alla onödigheter som jag inte behöver köpa för pengarna jag inte har... Jag blir så trött!
Hur som helst, skönt att komma ut och få lite frisk luft. ICA-luften kommer med tiden att göra mig galen, det är jag säker på. Man kan inte tillbringa hur många timmar som helst i ett litet utrymme som ständigt luktar som en blandning av grillad kyckling och lösgodis utan att bli galen.

Fan, jag fyller år snart. Tiden går för fort! Jag hänger inte med riktigt.
Finbesök blir det på fredag i alla fall, det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Gardmari

I want to say - thank you for this!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback