it's not that we're scared, it's just that it's delicate

Jag sover nog inte en blund inatt, och det är väl egentligen bara bra. Imorgon vet jag att allt inte bara var en dröm...

Idag kom jag på mig själv med att önska mig en strykbräda och ett strykjärn i födelsedagspresent. Jag inte bara tänkte tanken, jag sade det dessutom rakt ut. Nu finns det inga tvivel längre, jag är en vuxen människa på riktigt! Jag har dessutom ägnat dagen åt compact living-shopping på IKEA, samt städning av sovrum, kök och toalett. Vad händer, egentligen? Vad jag behöver just nu är en rejäl fjortisfylla, för att få lite jämnvikt liksom. Det här kan aldrig sluta väl... snart börjar jag väl använda mjukmedel när jag tvättar också. Då vet man att det redan är för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback