Never lose your grip, don't trip, don't fall

That's it. Nu har jag stirrat i taket i nästan två timmar och kan verkligen inte somna. Blev så jävla hungrig förut så jag var tvungen att gå upp och äta. Det blev fyra knäckebröd med ost, det enda ätbara som finns i min ägo för tillfället. Hursomhelst så måste det vara ett gott tecken, right? På två dygn har jag inte fått i mig mer än ett halvt paket Digestivekex samt 2 liter Coca Cola, fyra knäckebröd måste definitivt ses som framsteg! Blir väl lättare att somna nu hoppas jag, när magen slutat kurra. Snart ska jag fan upp och jobba. Ser förresten verkligen fram emot det. Mitt jobb är det perfekta jobbet, så bara är det.

Och, öh... skål. Åt helvete med hela skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback