Nu snurrar hela världen

Jag var med om en fin och trevlig sak på T-banan igår kväll. Lyckades sätta mig framför två unga killar som snackade kinesiska, och bredvid två män som snackade spanska. Jag satt alltså med världens största leende på läpparna hela vägen in till centrum. (Det här såg förmodligen lite underligt ut. Efter en stund vände sig de spanska männen mot mig.
Spansk man: She's smiling, why is she smiling?
Jag: I'm just very happy.)

Sen hade vi en bra konversation på spanska, vilket var väldigt, väldigt roligt. Trodde jag glömt det mesta men det är fan en del som sitter.

Det var en trevlig kväll igår. Vi lyckades hitta till ett skitmysigt rockställe med billig öl och trevliga människor. Blev kanske lite för mycket alkohol, dock. Blir halvkul att jobba hela eftermiddagen idag. Nu är jag hungrig som fan och ska ta mig ett knäckebröd. Det är jävligt fint väder här, synd att jag måste stå inomhus.
Yeah yeah yeah. Nu får det fan vara nog.

Kommentarer
Postat av: Ma

söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback