Självklart

Jag överlevde spindelattacken, åtminstone verkar det så. Under mina få månader i det här landet har jag dödat fler småkryp än jag gjort sammanlagt i hela mitt liv. Inte konstigt att saker och ting krånglar, min karma måste vara så låg den bara kan bli!
Nu är det läggdags, jag är verkligen jättetrött. Kanske börjar mina sömnvanor ordna upp sig, imorgon måste jag hur som helst komma upp i tid. Mycket att fixa med bank och grejer... Håll tummarna för att pengarna finns på kontot imorgon! Annars tar jag inte något som helst ansvar för vad jag gör. Någon kan råka riktigt illa ut.

Godnatt, lilla liv. Vi ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: kicki

hahaha, jag åker hem den 21maj.. måste hm o slita o tjäna pengar! :) blir phonehouse den här gången, samma skit som telenor men telia istället så det blir nog kanon! kommer du hem över sommaren? eller ska jag komma o hälsa på dig? :)

2008-04-18 @ 17:14:14
Postat av: Caroline

Grattis på födelsedagen! :D :D :D

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback