Then I lie and say I'm glad that you're gone

Det är inte alls lyx att börja jobba sent på dagen, hur kunde jag tro något så dumt? Jag går verkligen mycket hellre upp klockan sex och har hela dagen framför mig sedan, än att börja jobba halv tre och sova bort halva dagen fram tills dess. Inte precis så att jag kan göra något vettigt efter att jag slutat halv elva, särsklit med tanke på att jag imorgon börjar jobba klockan sju...

Jag vet inte riktigt hur glad jag får vara. Jag går emot alla mina principer men det skiter jag i just nu. Och så har jag ju aldrig varit riktigt principfast, både på gott och ont. Just nu mest på gott, tror jag.
Jag skiter egentligen i vilket. Ibland får man inte tänka, bara göra, så nu bara gör jag och hoppas att det blir bra.

Äh, skit i principer och grejer. Jag är glad som fan.


Kommentarer
Postat av: Purplenotice

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback