Mitt liv är så jävla perfekt

Fast jag känner mig lite som Kalle, igelkotten, om någon kommer ihåg. Mitt sociala liv är så jävla defekt. Och nu är det taggarna utåt för även jag tröttnar ju.

Ja ja.
Igår åkte kjaereste till Göteborg så nu sover jag ensam i mitt spindelrum för första gången på ganska länge. Lite läskigt. Imorgon följer jag efter och sen blir det lugn och jobbfri helg i Göteborg. Nice. Ikväll blir det packning och så upp tidigt imorgon och jobba.

Jag är verkligen skittrött. Känns som om det inte varit så mycket annat än jobb på sista tiden...
...Höll jag precis på att säga men hallå! Sommarens upplevelse var ju i Halmstad i torsdags, inget snack! Världens bästa Winnerbäck med världens bästa mamma och trots regnoväder utan regnkläder eller paraply var vi nog lika nöjda båda två. Att världens bästa Emil Jensen var förband gjorde ju inte saken sämre. Tjoho!

Nu är det packning, sen läggdags. HEJ!

Kommentarer
Postat av: sufei

emil jensen mhmmmmmm

2008-08-15 @ 23:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback