En hundring för en öl gör hela världen nykter

Oslo min vän. Hva driver du med egentlig?

Ikväll ska vi baka pepparkakor och dricka glögg, jag och mina vänner. Kanske ska vi dricka annat också. Jag hoppas det för det behöver jag. Lite bränsle så att säga! Så att jag klarar en vinter till! Med några glas vin om dagen ska det nog inte vara några större problem...
Nej, jag skämtar bara. Har inte druckit alkohol på evigheter, bortsett från förra helgen då jag kom hem klockan fyra och spydde som en fjortis. I toaletten den här gången. Sådana framsteg gör jag!

Jag vet ju att ni saknat mig här i bloggen. Det är tråkigt tycker jag. Att jag är ett sånt kräk och aldrig uppdaterar. Å andra sidan tyder det på att jag har mycket bättre saker för mig, vilket ni borde glädjas över. Att jag inte är en jävla tråkis. FAST om ni gör det så gör ni fel ändå. För jag har inget bättre för mig. Detta är vad jag gör med min tid och mina dagar här i världens tråkigaste stad: jobbar, pluggar, sover (ibland). That's it. Gratulerar till mig!

Nu måste jag städa lägenheten. Imorgon kommer Cebastians mor och far samt syster med pojkvän. Då ska det skina i vårt hem!

Så okej, hejdå då.

Kommentarer
Postat av: kicki

du har mitt nr! hör av dig när du är i småland!

2008-12-06 @ 12:56:41
Postat av: Maaa

adress??????

2008-12-09 @ 15:19:01
Postat av: DesperataFruarsBekännelser

Vi har startat den här bloggen som ett komplement till alla pryda bloggar. Vi kommer skriva om sånt som vissa bara tänker - men inte vågar säga högt.





Tex..

Hur vi smyger och snokar på våra män, hur vi hämnas på älskarinnor eller kvinnor som vill åt våra män. Vi kommer skriva om vår vardag med snoriga barn mixat med riktigt heta detaljer om våra sexliv..Vi kommer skriva om saker som provocerar oss och saker som gör oss glada/ledsna. Alltså om allt mellan himmel och jord.





Hoppas ni vill följa med på ett spännande äventyr! Vi garanterar läsvärdhet ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback